2011-09-23
 22:46:57

TRÅKIGA MÅSTEN

Idag har jag äntligen fått undan såna dära tråkiga ärenden, som jag egentligen borde ha gjort för flera veckor sen..
Bland annat har jag varit och fixat ett skattekort till nya jobbet.
Efter ett antal påminnelser av chefen, insåg jag idag att det bara är några dagar innan lön.. Och jag vill ju gärna inte bli utan den ;)
Men nu är det gjort iallafall.

Sen var jag även in till FPA och frågade lite om Tomas pappamånad som han ska ta ut. Om allt går som vi vill (att han får godkänt från sitt jobb) så blir han ledig från 1 december - 15 januari.
Det skulle vara grymt skönt både för mig och honom.
Jag kunde få jobba lite (läs mycket) mera, och han får spendera massa tid med sitt älskade barn.

Men, som sagt ingenting är spikat ännu. Detta är bara planer :)

Nu måste jag börja sova, ska jobba imorgon.
Men jobbar bara till 14.30 (istället för 16.00) Jag passade på att ta lite ledigt när jag hade chansen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: