2012-02-26
 19:01:56

WUAP WUAP

Jo men hej jo!

Här rullar livet på, och varje dag får jag dåligt samvete över att jag inte dokumenterar dagarna här på bloggen.
Sitter ofta och läser om första tiden hemma med Nova och sådär, och tycker det är jätteroligt att ha så mycket skrivet.
Skulle vilja hitta den där blogg inspirationen igen :)

Men iallafall så har Nova nu blivit en stor tjej. Hon klarar av massor själv, och det hon inte kan ännu frågar hon om hjälp med :)
Största intresset just nu är att bygga med klossar.
Och jäklar vad duktig hon är, rekordet är 9 klossar på varandra.
grymt duktigt för en 15 månaders.

Nya ord kommer det hela tiden, och vi kan nu lätt förstå vad det är hon menar.
Hon har också börjat sätta ihop ord mer och mer.

Och som jag sagt innan så är det så underbart att få vara en del av allt detta.
Min fina, fina älskade lilla prinsessa.

Annars då?
Jag jobbar mina timmar varje vecka, och Tomas knegar på med sitt.
Tränar gör vi båda två, så det är en hel del pusslande för att få det att gå ihop.
Men så skönt att få komma iväg en stund :)

Nu ska jag gå och leta reda på lite blogginspiration

(och nya bilder kan jag inte bjuda på, dels för att datan med alla bilder har gett upp. Och dels för att min kamera just nu befinner sig i Thailand)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: