2011-12-28
 21:08:32

MYSBEBIS

Helt slut är jag idag, skulle kunna somna sittandes typ. Nu!
Nåväl, det går över ;)

Dagen med moster hade gått hur bra som helst, vilket jag redan visste :) det går alltid bra när dom två är ensamma.
Det hade till och med gått så pass bra att moster frågade om inte Nova kunde komma imorgon igen.

Tomas var nog tveksam till det till en början (han missar ju kvalitetstid med henne), men tyckte sen att han kunde dela med sig lite :)
Så, hon får vara där imorgon igen!

För mig spelar det ju inte så stor roll, jag är ju ändå borta hela dagen. Och jag vet att båda två fixar att ta hand om henne utan problem.

Höjdpunkten på jobbdagar är stunden då man kommer hem och blir kramad av världens finaste tjej :) Och resten av kvällen är hon så gosig så. Då har hon för en gångs skull tid att mysas med sin mamma lite.
Ikväll badade vi 45 minuter, och satt sen säkert en halvtimme helt stilla i soffan och bara kramades.
Då är det nästan så att jag vill gråta en skvätt, bara för att hon är så fin <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: