2012-01-21
 22:05:38

MIN STJÄRNA

Hej på er!

Idag har jag spenderat min dag på jobb :) lika trevligt som alltid. Och jag kan inte låta bli att tokgilla alla mina arbetskamrater!
Roligt när det är så!

Ikväll har jag bara busat med min Novis. Tagit igen missad tid helt enkelt ;)
Men vet ni vad?!
Idag (förståss när jag ska på jobb) sov hon till halv elva!
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå det..

Meeen, det gjorde hon iallafall.

Och när vi ändå pratar om henne måste jag säga att det är en underbar ålder hon är i nu (hur många gånger har jag sagt det?!)
Det är ju så roligt när man kan leka med henne, på ett sätt som hon förstår :)
Ikväll har vi bland annat lekt att hon har varit en nyfödd liten bebis.
Jag la henne på rygg i soffan och sa: " Nova, du är en så liten liten nyfödd bebis. Du kan bara ligga, inte vända dig - ingenting"
Och hon låg hon.
Och bara tittade!!

GULLLLLE <3 mammas lilla stjärna är vad du är!


Ge mig en knapp så jag kan förvandla nova till en såhär liten knöl ibland. Men sen vill jag ha en knapp så att jag lika fort kan få tillbaka henne till den fantastiska lilla varelse hon är nu, ca 12 månader senare :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: