2011-09-26
 19:45:10

ONEPIECES OCH SMÅKUSINER

Nu har Nova onepiecar så det räcker :)
Idag när vi steg in på Kappahl, hade den som jag har velat ha till henne kommit in i vår lilla butik!



Superfina alla tre, den rosa/svarta är dessutom lite fodrad, men jättegossigt ludd :)
Skönt att rojva runt i hemma tycker Nova.

Förutom att vi har handlat onepiecar idag, så har vi också varit och hälsat på Novas småkusin, Ellinor och hennes mamma Minna!
Supertrevligt var det :)
Nu vet jag inte om de vill vara med på min blogg, så ni får en bild på mitt hjärta så länge.


Fina, älskade, lilla du <3

- och förresten, Nova går nu själv bara hon har ett finger att hålla i. Så, jag tippar att det inte är alltför länge tills hon faktiskt går lite flera steg än hon gjort tidigare själv :)


Anna

Har Kappahl onepieces!? Var finns dom i butiken? Har aldrig sett och jag var där senast i söndags! :)


Pernilla svarar!

Jo, kappahl har! Dom finns på babyavdelningen, precis bakom ställningen med kaxs bodys och byxor, så hänger dom längst ner där :) vem anna är du förresten? :)


Minna

Vi (Ellinor) är nog inte så blyg bara de inte är nakopelle bilder ;D haha!


Carola

Den där svart/rosa var ju supersnygg!! Vad kostar dom?


Pernilla svarar!

Okej! Då vet jag, då vågar jag lägga upp bilder där

Hon är med :)

Carola: den svart/rosa är köpt på Mattssons i godby och kostar typ 15€ tror jag :) jättefin!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: