2011-10-05
 21:16:13

VÅRAN DAG

Fullt fart har det varit idag.
Nova och jag åkte in till stan med Tomas imorse (halv 7 alltså) och vi kom hem vid halv 9 ikväll.

Vi började dagen med att gå och sova igen, oooh så skönt det var. Det var så längesen jag vilade tillsamans med Nova. Men gud så mojsigt det var :)
Sen gjorde vi oss färdiga för lite handling och häng med Johanna.

Och så ikväll har jag varit till Minna på meandi party. Fanns massa fint som jag mer än gärna skulle ha beställt till Nova, men man kan inte få allt ;)
Men hon fick ett par strumpisar och ett överraskningspaket iallafall!

Ja, det var väl det.
Imorgon blir det en hemmadag, och på kvällen ska jag jobba!


En gammal bild på min pluttunge, ca 3 månader gammal bara.
HJÄRTAT <3<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: