2011-10-21
 20:58:15

VÅRAN DAG!

Då har ännu en vecka gått då..
Jag och Nova har bara varit ensamma två dagar den här veckan, första delen av veckan var Tomas hemma och var sjuk.
Så tiden har sprungit iväg dom här två dagarna, och nog känner jag att jag inte haft lika mycket ensamtid med min skrolla <3

Iallafall, i dag har vi varit duktiga och städat här hemma. Jag och Nova alltså.
Hon är så duktig när man ska hänga tvätt, hon plockar upp ett plagg och ger det till mig så jag kan hänga.
GULLUNGE <3
Det tar en bra stund att hänga en maskin, men vad gör väl det?!

När det var fint här hemma promenerade vi ner till farfar en sväng. Dit kom Tomas när han sluta och sen även Ida.
Trevligt trevligt.

Jag avslutade kvällen med att åka och handla.
Missade därmed nattningen av Nova. Och usch så konstigt det känns att inte fått krama om henne innan läggdags.
(Har varit in och snusat på henne två gånger redan. JA, jag är beroende av mitt barn)

Imorgon väntar långdag på jobb. 9-16 och efter det kommer mamma och ska få lite färg.
Så inte är jag hemma före 18 inte.


älskade älskade älskade lilla skruttunge <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: