2011-11-21
 20:28:33

NU MÅSTE JAG!

Det här börjar bli pinsamt länge mellan inläggen nu.
Men jag känner att jag måste komma igång med det här bloggandet igen nu :)

Lillajul i helgen då, ooooh så mysigt :)
På lördag har jag faktiskt tagit ledigt från jobb så då blir det lilla julsmarknad i sund.
Och helst av allt skulle jag ju vilja julpynta då också.
MEN det blir det inget av det innan Novas kalas är över (3dec). Hur jag ska kunna hålla mig tills dess vet jag inte.

Annars är det verkligen ingen lugn stund i dethär huset längre.
Nova är precis överallt.
Just nu är favoriten att dra ut alla hennes kläder ur lådorna, och sen lägga så mycket som möjligt av dom runt halsen (jag var tydligen precis likadan när jag var liten)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: