2011-11-04
 20:48:36

MÅNGA JÄRN I ELDEN!

Oj vad det planeras, fixas, pratas och donas här hemma nu.

Mest fokus just nu är det på Novas 1 års kalas.
Det är så stort för mig det här, att min lilla prinsessa ska fylla ett helt år.

Planeringen är alltså i full gång.
Och det är så jäkla roligt :)

För någon dag sen bestämdes det vad det blir för tårta, men det håller jag på lite ännu :)
Just nu håller jag på och funderar på vad vårt hjärta ska ha på sig dagen till ära.
Vad som ska bjudas på i övrigt är också under kontroll..

Och som ni märker är jag ute i god tid, här lämnas inget åt slumpen.
Jag vet redan också vad för ballonger jag vill ha, nu gäller det bara att hitta såna.
Sen skulle jag även vilja ha lite helium till några ballonger - men var får man tag på det?!

Och jag vet egentligen att det är jag som tycker det här är roligast, Nova kommer att tycka presentpappret är kul en liten stund och så är det bra med det.
Men för mig är det viktigt att allt blir så bra det bara går på mitt hjärtas stora dag.

Hon är det bästa och ska då givetvis ha det bästa.

Mammas älskade lilla troll <3


Lånar Tomas sprillansnya dator, och här finns inga bilder på Noven ännu, så jag bjuder på en gammal.


Pernilla

Holmbergs har helium :)



PUBLICERAT: 2011-11-05, 20:33:32 | URL: http://peernie.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: