2011-05-09
 20:19:10

10 FAKTA OM MIG

Nu blir jag faktiskt lite arg..
Jag har skrivit 10 sanningar om mig redan, OCH publicerat det. Men ändå finns det inte.
Jag funderar starkt på att byta från blogg.se till något annat, det krånglar ju alltid..

Men här får ni 10 sanningar igen då :)

  • Jag är fruktansvärt envis, och ger mig nästan aldrig.. Vilket leder till en hel del onödiga tjafs här hemma ;)
  • Jag älskar att köra bil ensam, men jättehög musik - underbart.
  • Jag har alltid drömt om att bli en ung mamma, och blev överlycklig då det lyckades.
  • Jag gråter över någonting MINST en gång om dagen.
  • Jag har vetat att det är frisör jag vill bli sen jag var sex år gammal.
  • Jag har jättehöga krav på mig själv i skolan, och är i princip aldrig nöjd med annat än femma.
  • Jag är fruktansvärt oekonomisk.
  • Jag hatar att tvätta mitt eget hår, men tvättar gärna andras ;)
  • Jag skjuter ofta upp saker till sista sekund, och ångrar mig lika mycket varje gång.
  • Jag älskar att få säga vad jag tycker!


Carola

Kul lista! Men alltså...gråter du verkligen minst en gång VARJE dag!?? :D shit..jag lipar nog å ganska ofta..till olika tv-program osv..men alla dagar?! :) gissar att du inte är ledsen varje gång iaf utan att det är lycko- och "jag blir så rörd"-tårar också? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: