2011-03-24
 19:40:25

BACK ON TRACK

Hej mina vänner!

Nu är jag tillbaka, lite tidigare än jag hade trott.
Men full av energi, och blogglust :)

En stor stress lyftes från mina axlar idag, då vårt sista yrkesprov nu är över! gud så skönt.
Sen att jag gick hem från skolan med ett besked om en klockren femma i provet, är inte fel det heller.
Jag är riktigt stolt över mig själv, och nöjd med det jag har gjort :)

Nu ska jag vara ledig med min älskade familj, och bara njuta fredag-söndag.
Ta igen lite tid som jag har missat då det har varit så mycket.

Helgen kommer se ut ungefär såhär;
Fredag - gosa till tusen hela förmiddagen, och åka till tjÄna med Tomas älsta syster på eftermiddagen, sen till svärisarna på lite mat. Och kanske en sväng på klassfest på kvällen.
Lördag - Kalas för lilla Melvin (Tomas brorson) som blir 2 år nästa vecka.
Söndag - Mysa,mysa,mysa <3

Utöver dethär ska jag se till att tömma tvättkorgarna, och städa ordentligt här hemma.
Och blogga såklart, nu när jag har ork igen.

Och Mia - vad kul att du har hittat hit, och att ni ska flytta hit. Jag tänkte skriva ett eget litet inlägg till dig och lägga upp lite bilder. Blir antingen ikväll eller imorgon :)


Mia

Okej, det låter jätte bra! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: