2011-06-13
 14:12:01

UNDERBARA DAG!

Hej på er allihopa :)

Vilken fruktansvärt underbar dag jag och Nova har haft idag.
Det hela började med att hon gav mig en sovmorgon till 9.45 (läste hon bloggen igår eller?!)
Så vi vaknade båda två pigga och glada.

Hon har varit på strålande humör hela dagen, vilket också resulterar i att hennes mamma är strålande lycklig!
Vi har lekt massor, badat badkar, busat i sängen och skrattat mest hela tiden.
Underbara unge!
Så dom som säger att man inte kan skratta med en 6 månaders bebis tror helt fel. Hon är rolig min dotter!

Nu tuttar hon så sött i vagnen och vi väntar på att Tomas ska komma hem från jobb. Då ska jag och Nova åka och hälsa på mormorn och mostern.

Och vet ni vad då?!
Igår när vi var hos Tomas föräldrar, lade jag ner Nova på mage på golvet för att låta henne öva lite.
Men här behöver det inte övas mera, direkt tog hon sikte på en leksak och ålade sig till den.
Det har hon aldrig gjort förut.
Och flera gånger ställde hon sig upp på alla fyra, i krypställning.

Och jag höll på att börja gråta av lycka. Hon är så duktig, så duktig!
ÅÅH! mammalivet blir bara roligare och roligare för varje dag som går.


Bilden är inte från idag, mitt minneskort till kameran har gett upp.
Måste åka och köpa ett nytt idag, jag måste ju kunna ta kort på min prinsessa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: