2011-06-30
 08:53:31

SOL IDAG IGEN!

Godmorgon!

Jag sitter och väntar på att Noven ska vakna.. Vilket hon borde göra snart.
Jag har packat ihop alla grejer och har tänkt att vi ska gå ner till hennes farmor och farfar. Dom har nämligen köpt en liten pool till henne, och jag tror att hon är sugen på ett litet bad.
Vem är inte när det är såhär varmt?!

Vi blir nog där resten av dagen tror jag, men kameran är nedpackad :)

Ha en underbar dag!

psst. Glöm inte att jag lösenordsskyddar bloggen imorgon, fredag. Vill du ha lösenordet? Kommentera!


Hanna

Jaaaaaaaa! :D ge mig!!


Åsa, mamma till Sebastian

sv. Jag brukar å falla för limegrönt, men jag tycker inte att den ser så lime ut på bilden, så får hoppas den har rätt färg i verkligheten isf :)



Å jag vill ha lösen :D



PUBLICERAT: 2011-06-30, 13:59:29 | URL: http://minifjun.blogg.se/
Jeanette

Jag vill ha lösen :)


sassa

Jag tar gärna ett lösenord:)



PUBLICERAT: 2011-06-30, 18:55:35 | URL: http://susannl.blogg.se/
Carola

Nämen, klart jag vill ha lösen! :) (om jag får förstås :P) Är lite segare med att uppdatera och läsa bloggar såhär på sommarn därför har jag inte sett det här förrän nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: