2011-06-27
 20:55:40

SJUKLING

Förkyld med feber är min status just nu....
Och jag gillar det inte, jag har inte tid att vara sjuk.

Och min lilla tjej har verkligen utnyttjat sin trötta mamma idag, hon har speedat på totalt, varit på alla ställen hon inte får, haft allt i munnen som hon inte heller får. Och så fort jag har sagt det åt henne eller tagit det av henne har hon visat att hon minsann vet vad hon vill..

herregud, denna tös har vilja och den kommer knappast bli mindre med åren....

Så, när Tomas kom in genom dörren fick han en dotter i famnen genast medans mamman gick ut en sväng för sig själv.
Sen åkte vi ner till farmorn och farfarn för lite avlastning - tack! :)

Imorgon väntar jobb, vilket jag inte ser så mycket framemot.. Inte roligt att snörvla bland kunder. Men men, inte så mycket att göra. Jag har valt fel bransch för att vara sjuk.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: