2011-07-13
 20:25:52

SLÖA DAGAR

Den här veckan har verkligen rusat iväg, imorgon är det redan torsdag och det betyder jobb för min del.
Sen är jag igen ledig till tisdag :) oj så underbart det ska bli!
Sen är det bara en veckas jobb till för pappan i huset, innan vi får njuta fyra hela veckor av varandra <3 mys!

Inte vet jag om jag egentligen har så mycket att berätta, vi busar på hela dagarna här hemma och slocknar sen bums på kvällarna.
Vi har så sköna dagar nu, där man kan välja om man orkar göra något eller bara mysa hela dagen - Nova är med på vilket som oftast!

Nu ska jag strax gå och lägga mig.. Jag är så himla slut idag.


Novas favoritlek just nu är att flyga


Och hitta på nya miner är också toppenskoj :)


Dagens mama och en naken bebis :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: