2011-01-12
 14:58:41

ONSDAG

Tack för alla era fina kommentarer i inlägget om skolan! :)
Jag ska till skolan både fredag och måndag, så då ska jag prata med alla lärare.
Och så ska jag fråga om allt jag undrar.
Som Pamela skrev, material så jag kan läsa hemma vill jag ha. Det pratade dom om innan Nova var här, men nu verkar det mittiallt inte som ett alternativ ?!
Nåja, det löser sig nog.

Tomas kom precis just hem, så skööönt.
Nova har varit vaken sen halv 8 imorse, med undantag för en vila på 10 minuter. Resten av tiden har hon varit arg och ledsen och velat bli buren hela dagen.
Ojoj.
Får hoppas hon vill vända snart, nu har hon krånglat lite i tre dagar.. Kanske det blir bättre imorgon :)

Bloggar mer ikväll, måste ta Nova så Tomas får åka och träna



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: