2011-02-12
 10:38:03

VÅRAN NOVA


Mamma och Nova

Nova tittar på tv

Nova prövar om man kan få in hela handen i munnen

Världens finaste Nova (som liknar grymt mycket på Tomas här tycker jag)

Helt perfekt och underbar liten tös

Redo för lite bilfärd

Glad bebis

Mmmh, fin

Mamman och Nova i gymmet imorse

Se så duktig jag är, jag kan stå själv med stöd mot soffan (bakom henne är Tomas och håller i henne, ifall om att)

Att man kan vara så söt :) och så fruktansvärt underbart snäll, jag måste få dela med mig lite. Inte en enda natt sen hon kom har vi behövt varit uppe med henne för att hon inte har velat sova. Redan från första dagen har hon sovit bra. Senaste natten såg ut såhär: Hon sov 19-23.45 vaknade för mat och blöjbyte somnade igen och sov till 4, mat igen och sov till 8 imorse.
UNDERBART!
Sådär ser de flesta nätterna ut, alltså behöver jag bara upp en gång per natt för lite mat. Och under den lilla stunden (typ 10-15 min) halvsover vi båda två.

Med all säkerhet kommer hon säkert inte sova såhär bra hela tiden, det kommer säkert perioder då det ser annorlunda ut, men då får man försöka tänka tillbaka på att vi iallafall fick sova ordentligt första perioden med henne.

Älskade unge vad underbar du är <3


Pernilla

Såg att Nova har en fisktutt! Sån har Nellie med ;)

Skönt att ni får sova så mycket, det är likadant här, är så himla tacksam över det! Ha det bra :) kram



PUBLICERAT: 2011-02-13, 12:42:58 | URL: http://peernie.blogspot.com
Pernilla

Jo Nellie har fått smaka lite olika puréer, morot/majs/potatis är än så länge favoriten, gröt gillar hon inte ännu så hon dricker mest sin mjölk :)



PUBLICERAT: 2011-02-14, 10:53:57 | URL: http://peernie.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: