2011-12-13
 20:20:30

LUCIA OCH STROLLERSHOPPER

Hej på er!

Lucia har vi firat idag, men inte på torget som många andra! Det var meningen att vi skulle åka dit, men sen kände jag att det bara skulle bli en massa av och påklädande.
Eftersom tåget började 19.00 - hade vi hunnit se det bara en snabbis innan vi hade behövt åka hem för att natta Nova.
Så. vi åkte till mamma och lussade lite för dom istället :)

Idag har jag faktiskt beställt en julklapp till mig själv!
Något jag länge har velat ha..


En strollershopper från Elodie details, dock inte den på bilden. Jag valde istället en svart, enkelt och passar till alla vagnar :)
Jag hittade denna på campadre.fi nedsatt från 44€ till 11€ - det är ett kap måste jag säga :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: