2011-12-08
 19:45:44

JULKLAPPAR

Ikväll har jag varit på jobb, och det var som vanligt hur trevligt som helst :) jag trivs så jäkla bra med alla tokar där. Och toppen är det när jag kan jobba som jag gör nu, lite hur jag har passligt helt enkelt!
Nu i december kommer jag jobba ganska mycket mera än vanligt, det gäller att passa på när Tomas är pappaledig :)
Fredag-Söndag väntar också jobb. Imorgon ska jag till Vinkelboda dagis för att laga 5 stycken dagistanter (hate that word) fina till deras julfest!
Trevligt med lite annorlunda jobb ibland också :)

Före jobb passade jag på att kika in på dillen. Där hittade jag de sista två julklapparna till lillhjärtat. Det är så skönt att ha hennes färdiga, nu kan jag fokusera på resten av familjen :)



bilden är lånad från google



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: