2011-12-26
 21:39:09

ENSAM HEMMA!

Ikväll är jag ensam hemma (med Nova i sovrummet förståss). Tomas har sprungit några dörrar bort, och sitter och tittar på hockey med sina bröder.

Jag har gjort något så roligt som en budget för 2012.
Ska bli riktigt roligt att hålla koll på alla pengar faktiskt. Har en förhoppning om att kunna spara in rätt så mycket, bara genom att tänka på vad man sätter pengarna på.
:)

Imorgon tror jag att vi ska ta en trip in till stan. Dels så har jag en presentkort från julen, som jag skulle vilja hitta något fint för.
Sen kan det hända att vi tar en sväng via någon av möbelbutikerna, och kikar lite på soffor. Inget är bestämt ännu, men vi har funderingar om en ny...
Och som vanligt när man är i stan, behövs det fyllas på lite i kylskåpet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: