2011-08-18
 20:16:33

TRÅKDAG OCH OVERALLPROVNING

Usch vi har varit så himla slöa idag.. Jag blir väldigt fort rastlös för er som inte vet.. Så att ha varit hemma en hel dag är rätt bra gjort av mig :)
Jag har försökt sysselsätta mig med det ena och det andra, mest städning har det blivit.

Under tiden har Nova och pappan tokbusat inne i Novas rum, hela tiden har jag hört skratt därifrån. Underbart! <3

Vi avslutade våran tråkiga dag med att bada lilltjejen, nu kan man inte längre sitta nära.. Hon smäller handflatan i vattnet så det sprättar hur långt som helst på samma gång som hon skrattar högt!
Åh, hon är så sööt!





Imorse tog vi på de nyinhandlade höstkläderna och gick ut för att pröva om det gick bra att krypa i dom.
Overallen får godkänt - det gick hur bra som helst.
Sen blev ju även Noven världens sötaste i den! Hon blev som ett litet dagisbarn - min älskling!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: