2011-08-21
 21:13:54

OVERALLPRAT

Idag har jag och Nova varit hos mamma/mommo hela dagen :)
Som vanligt har det varit hur trevligt som helst, mamma bakade bullar bland annat - mumsigt!
Och så somnade jag och Nova i mammas säng och sov där 2½ timme typ.. UNDERBART!

När vi kom dit lämnade jag Nova där en sväng och åkte på lite ensam shopping.
Jag var ute efter någon tröja till mig, och hittade faktiskt en.
Sen fick Nova även lite bodysar i strl. 80, det är inte aktuellt ännu men det är lika bra att börja samla.

Gick på skoj till avdelningen med kläder från 86 och tittade, och blev förvånad när jag hittade vinteroveraller till Nova där. Strl 80 har vi tänkt ta på en sån.
Jag velar nu mellan en röd (typ likadan som hennes höstoverall) och en helsvart, pappan i huset röstar för en helsvart.. Så, vi får se hur det blir.
Bara jag har bestämt mig måste vi åka in och ta den.
Skönt att kunna köpa de i god tid, så vet man att det är ordnat.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: