2011-08-14
 20:56:44

OM OSS

Det blir massa Novaprat här i bloggen hela tiden, vilket inte är mig emot. Men kanske ni som läser är intresserade av annat också? :)

Jag kan ju iallafall berätta att jag nu är mammaledig på heltid för obestämd tid framöver.. Något jag ser fram emot väldigt mycket, måste ragga lite andra mammor att umgås med på dagarna bara. DU/NI kanske? :)
Det kan hända att jag kommer att jobba lite kvällar och helger nu och då - men det vet jag inte ännu, så det lämnar vi osagt så länge.

Tomas är inne på sin tredje semestervecka, och har 2 veckor kvar :) Vi njuter för fullt av att ha honom hemma med oss på dagarna. Vi har ingenting inplanerat utan tar dagen som den kommer.
Han njuter till 100% av att få umgås med Nova, och allt bus dom hittar på är så underbart att se.

Så, det var lite om oss föräldrar också..
Ingenting ni undrar annars?


Sanne

Vi vill umgås :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: