2010-09-04
 16:22:40

Hon sparkade Tomas <3

Dagen började med en runda på stan med mamma.
För första gången på hur länge som helst så köpte jag ingenting.
Bara tittade :)
duktigt jobbat!

När jag kom hem la tomas och jag oss på soffan och vilade en stund.
Då började skruttan leva livet i magen.
Hon måste älska när jag ligger på vänster sida - för hon sparkar alltid massor då.
Och idag var hon så snäll att hennes pappa också fick känna henne <3<3
jag tror han blev lite chockad :)
men på samma gång helt sjukt glad.

Kanske hon äntligen tänker låta honom känna ordentligt nu då.

Miihop. nu ska vi fortsätta mysa resten av dagen.
gud så underbar dag det är
<3


ida

haha rolig rubrik :D men kul att han också fick känna henne :)


Ida

Haha, nu när du säger det är den lite rolig faktiskt :)



PUBLICERAT: 2010-09-04, 18:14:57 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: