2010-07-28
 20:56:08

kass på rubriker.

Har jobbat idag också.. märks att 4 är på semester. Har några få tider kvar torsdag-fredag bara..
Nåväl, bra att vi har jobb :) skulle vara värre att stå hela dagarna och inte ha något att göra!

Efter jobb åkte jag hastigt hem, vi hjälptes åt att plocka upp det värsta i hemmet. Sen dess har vi planerat för bebis :) jag har bokat resan till uppsala och ikea. Så 13 aug. far vi :)
sen kommer vi behöva göra en tripp i september också, för att köpa grejerna till loftet.

Vi har också kollat vad vi har för kläder, och tänkt lite vad det är vi behöver köpa till för att vara nöjda.
Barnvagnen har vi bråkat med igen.
Vet inte riktigt om det är rätt, men jaa..

Sen har vi också fått våra limegröna gardiner beställda :) har äntligen bestämt oss för vad vi vill ha för gardiner i vardagsrummet, så ena delen köps på ikea, och den andra beställde vi idag.
Kommer nog bli helnice tror jag (:

Nu har jag 10 dagar kvar att jobba. Det ska jag klara av.
Sen får jag njuta några dagar innan skolan drar igång.
På samma gång som sommaren har rusat iväg, och jag har känslan av att det var igår vi hade avslutning. Så ska det bli ganska skönt att börja igen, det vanliga liksom :) träffa alla som man inte har sett på hela sommaren.
Och sen gå där och lalla tills bebis känner för att träffa oss.
Kommer bli en underbar höst/vinter.

Nu ska jag sova.
Imorgon ska jag vara duktig och åka in till stan före jobb och lämna in ansökan om studiestöd och allt det så jag har det gjort :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: