2011-09-29
 20:54:35

WELLA KURS!

Idag har jag varit på kurs hela dagen..
Det har varit en fullspäckad dag, med massa nytt att ta in. Men det har varit riktigt roligt :)

Dagen började med en visning av 4 modeller, de klippte, slingade och stylade på scenen..


Såhär brukar det se ut då.

En lite dålig bild på modellerna dom lagade.

Denna färgen är ju så grymt snygg. Nästan så snygg att jag tänker färga håret rött. Men bara nästan!

Sen breakade vi lite och åt lite lunch och sådär. Efter det trillade det in 13? modeller som vi skulle jobba med resten av dagen.
Vi jobbade två och två, och jag jobbade med min arbetskamrat OCH gamla klasskompis Alice.
Modellen vi hade var Sanna, en gammal högstadieklasskompis till mig :)

Bjuder på lite före och efter bilder, samt bilder under arbetets gång.


FÖRE








EFTER klippning, färgning och styling.

Får jag säga det själv tycker jag hon blev riktigt tuff!
Sen har hon till på det en personlighet som bär upp frisyren - GRYMT!


jessica liewendahl

snyggt jobbat!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: