2011-09-27
 21:31:32

NY HEADER OCH ANNAT KRAFS!

Jag blev lite inspererad när Daniela, en annan mammabloggare hade gjort om sin blogg. Så jag bad Tomas om lite hjälp, och så knåpade han ihop en ny header till mig :)
Ska nog byta bakgrund till något roligare snart, men det brukar alltid börja trilskas - så det får vänta till en annan kväll.

Idag har vi haft en hemmadag, det har varit himla skönt eftersom det blir spring resten av veckan.
Imorgon tex ska vi till rådgivningen.
Och torsdag ska jag på kurs inom jobbet - ska bli spännande. Min första kurs som färdigutbildad :)
Fredag blir det förhoppningsvis playdate med andra bebisar.


Har inte så mycket mera att säga idag.. Ska gå ner och sällskapa med Tomas, och ta en bit hemlagad pizza som blev kvar från middagen idag!


Småkusinerna igår.

Hon är ju så söt, Ellinor :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: