2011-09-05
 21:08:22

LIVET ÄR BRA HÄRLIGT IBLAND

Hej på er!
Om ni är kvar? :)

Här rullar det på som vanligt, full fart alltså! Jag vet inte om jag har skrivit det tidigare, men nu är jag hemma med Nova alla dagar, helt underbart roligt och mysigt. Vi busar på med det ena och det andra här på dagarna, och jag stortrivs!
Hon har blivit en sån underbart go liten tjej på senaste (eller det har hon ju alltid varit, förståss.. Men hon har blivit så mycket "barn")
Vi leker olika lekar, och hon förstår dom. Hon kan skoja med mig, och skrattar när jag skojar med henne.

Njuter till 100% alltså.

Och sen jobbar jag torsdag kvällar och lördagar på klippupp. Och det är så sjukt roligt, trivs som bara den!
Att jobba så lite passar mig perfekt just nu, och jag är så glad att jag har fått det som jag vill :)
När jag får åka iväg och jobba samlar jag massa energi för att vara en så rolig och glad mamma som bara går, det är denhär kombon jag har letat efter! :)

Med andra ord är allt väldigt bra just nu.
Love it!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: