2011-09-24
 19:52:04

1 ÅRS FOTOGRAFERING

Ja ni, Novas 1 års dag närmar sig med stormsteg (okejdå, lite på 2 månader kvar.. Men ändå)
Och planeringen av kalaset är i full gång :)

En sak som jag har funderat på är fotografering.
Jag skulle vilja göra det till en tradition varje år, så länge hon går med på det själv förståss.

Först funderade jag på att önska en fotografering i studio åt henne..
Men efter lite andra funderingar, har jag nu kommit fram till att vi kommer att göra det själva.
Tillsamans med faster/gummor Ida.
Som är en hejare på att fota ;)

Vi har valt att göra så dels för att vi då får välja miljön själva, och dels för att Nova är bekväm med dom som kommer vara med, och kan då kanske vara sig själv mera :)
Plus att om vi gör det hemma, kan vi pula på hur länge som helst!

Iallafall, till detta behövs en fin stol som hon kan sitta i, tillsamans med sitt fårskinn.
Jag vill ha en i rotting, och denna här nedanför är en kandidat.

Den borde ju gå att spraymåla vit tycker jag?!
Vad tror ni?


179kr på Ikea, inte farligt! Och den är i barnmodell - så den blir perffa i hennes rum efter fotograferingen :)


Daniela Back

Å vad roligt att jag hittade dig här i bloggvärlden :) tycker det är jätte bra ide att göra det själva hemm :) det kommer bli jätte fint!



PUBLICERAT: 2011-09-26, 12:06:53 | URL: http://www.danielaback.nu

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: