2011-10-06
 21:04:01

SEX STYCKEN STEG

Idag har våran Nova tagit ännu ett steg i sin utveckling.
Hittils har hon tagit två steg som max lite nu och då.

Men så idag när hon stod upp, sträckte jag ut armarna och frågade om hon ville komma.
Såhär har jag gjort mååånga gånger tidigare också, men då har hon tagit två steg sen satt sig ner och krypit sista biten.

Men så idag släppte hon taget om stolen, tog SEX steg och landade sen i min famn. Under dessa sex steg hade hon ett JÄTTESTORT smile. Hon var så stolt över sig själv, hjärtat <3

Hon har efter det gått några gånger till.

Alltså, mitt hjärta svämmar över av all den stolthet jag känner för henne. Jag kan inte förstå att hon har blivit såhär duktig.
Och hon har blivit så mysig på sistone.
Idag har jag fått säkert 50 lååånga kramar, och massa med pussar.

Den kärlek jag känner för henne, var något jag inte trodde fanns innan hon kom.
Att mitt hjärta ens klarar av alla känslor som finns för henne kan jag inte förstå.
Hon är det underbara, underbaraste, underbaraste som bara finns i denna värld.

Och hur jag än försöker skriva så får jag inte fram dom känslorna jag vill förmedla.
Det finns helt enkelt inga ord för vad jag känner för henne!!


Älskade Nova Ida Therese Skogström.
Vad skulle din mamma göra utan dig??!


Carola

Gulle vad söt hon är på bilden! Och jaa man är sååå stolt när de går mer och mer! Jag räknade och räknade steg...till slut (när hon var uppe i typ 28 steg) så sa en av mina bästa kompisar "alltså..ska du inte sluta räkna snart? Hon kan ju gå nu.." haha! Så då slutade jag :P Men klart man räknar i början, är ju så otroligt spännande!! Jag jag känner så igen mig i det där hur otroligt mycket känslor det finns så man kan inte ens beskriva det. LÄTT det bästa som finns att få vara mamma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: