2011-10-15
 19:43:04

JOBB OCH TRASK!

Idag har jag varit på jobb. Och tammetusan vad jag trivs där! Med många trevliga arbetskamrater går dagarna fort fram, och vi har roligt under tiden :)
Sen är dom alla så hjälpsamma, jag är ju helt ny på färgsortimentet där och känner mig väldigt nollad när det kommer till det.
Men jag kämpar på, frågar om det behövs och får alltid jättebra hjälp - även om jag avbryter dom mitt i en klippning.
Det är inga problem alls.
Det gillar jag!

Iallafall, idag hade jag lite längre arbetsdag då jag hade lovat Tomas syster att sätta färg och klippa henne. Tusikens nöjd blev jag, och hoppas hon blev lika nöjd :)

Annars då?
Det är full fart här hemma, från att Nova i måndags började gå på riktigt har hon nu nästan helt lämnat bort krypandet.
För det mesta traskar hon runt här hemma. Med ett stort leende, så stolt över sig själv som kan gå :)

Jag älskar åldern hon är i nu (det har jag sagt om alla åldrar, men iallafall) Hon är så nöjd med tillvaron, enkel att ha att göras med och bara helt underbar.

Vi har våra små tvister på dagarna, där det handlar om att hon vill en sak och mamma vill en annan. Och vilja, mina vänner. Det har hon gott om!
Så hon kan bli lite (!!) arg på mig när hon inte får som hon vill, men det går fort över och tillbaka kommer min glada pärla igen.

Varje dag är ett nytt äventyr med min lilla älskling.
Och jag älskar det, varje liten del i min kropp älskar att se henne ha roligt. Att se hennes ögon glittra när hon får syn på ngn av kattorna, eller bara se hur hon så fint sitter och leker på golvet.

Det är kärlek det!


Nova och faster/gummor Ida för någon dag sen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: