2011-10-10
 20:17:35

GÅENDE TÖS OCH TOFS!

Jaha, då har vi alltså en tjej som kan gå då :) hur sjukt är inte det?!
Lilla hjärtanet ändå, att du har lärt dig något så stort.

Imorse tog hon 16 steg på raken, och har fortsatt hela dagen.
Hon går från soffan till tv-bänken bland annat.
Så, 10 oktober 2011 är verkligen ett datum som ska sättas in i boken.

Och hon är så lycklig när hon går.
Och det värmer sååå när jag ser henne.

Behöver jag säga att jag stortjöt imorse när hon tog dom där 16 stegen?!
Skulle jag bara ha hållit mig lugn hade hon säkert tagit något steg till.
<3



Nova hade tofs i håret för första gången idag också. så FRUKTANSVÄRT sött <3



LINDA S: Novas mössa är köpt på Kappahl, supermysig nu i höst :) och förresten så får du gärna mejla lösen till din blogg, jag vill gärna läsa :)


Carola

Hur tusan fick du dit tofsen!? :D Har testat jag också men huvudet går hit och dit och hit och dit och upp och ner och hon undrar vad tusan jag håller på med...hm :)


hallonmamma

Ja, det var verkligen en tidig ålder att börja gå. Häftigt! Det verkar som om ni har en liten Einstein där hemma :)



PUBLICERAT: 2011-10-17, 08:00:10 | URL: http://hallonmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: