2011-10-19
 20:12:45

DAG 06 - 10 SANNINGAR OM MIG

  • Jag måste alltid vara i tid, ogillar verkligen att komma försent.
  • Jag skulle kunna shoppa ihjäl mig på saker till Nova, finns ingen spärr alls - illa!
  • Jag klarar inte en dag utan pepsi max.
  • Jag är ett kontrollfreak, och måste ha kontroll på situationen för att trivas.
  • Jag har ett jäkla temperament, men är absolut inte långsint.
  • Jag tycker själv jag är väldigt händig, i vår familj är det jag som skruvar ikeamöbler, jag som monterar cykelstolar osv.
  • Det finns ingenting jag tycker att är tråkigare att lägga pengar på än bilen när det är trasig.
  • Jag har nu suttit i 20 minuter och försökt komma på mer, men jag gör inte det!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: