2011-10-18
 20:43:19

DAG 04 - EN PERSON SOM BETYDER MYCKET FÖR MIG

Här kan jag omöjligt välja att bara skriva om en person. Jag är omgiven av människor som betyder massor för mig.

Men lite extra mycket betyder ju givetvis min egna lilla familj, TOMAS OCH NOVA.

Det är två människor jag absolut inte skulle vilja vara utan. Vi är lika tokiga alla tre, och vissa gånger är jag glad för att ingen ser oss när vi är som värst.
Det kan verkligen spåra mellan varven :)
Men det är så härligt!


Mina två bästa älsklingar <3

En annan person som betyder massor för mig är MAMMA.
Jag har redan nu ångest för den dagen jag inte kan ringa henne mer.
Det går väldigt sällan en dag utan att vi pratar med varandra i telefon minst en gång, oftast flera.
För det första är hon en otrolig hjälp med allt runt Nova, är det något jag är orolig för ringer jag mamma. Hon är som min privata hälsocentral ungefär :)
Mamma och jag har fått en helt annan kontakt sen jag själv blev mamma.
Många andra vill inte bli som sina mammor, men jag blir mer än gärna som henne. Hon är en människa jag ser upp till jättemycket. Hon har gått igenom massor, och klarat det med glans. Tex har hon uppfostrat mig och mina syskon helt på egen hand. Och så tokiga blev vi ju ändå inte :)


Mamma och Nova

Två andra som betyder massor för mig är mina syskon DAN OCH MICKAN.
Vi har ju växt upp tillsamans och kommer alltid vara bundna till varandra.
Jag tokgillar dom båda, men på olika sätt :)
De är bra på mycket, och tvekar aldrig på att hjälpa till om det behövs!

TOMAS FAMILJ betyder också himla mycket för mig.
Dom har från första början bjudit in mig i deras familj, och är trevliga hela bunten.
Känner mig hur hemma som helst hos dom! :)


Mamma

Tack Pernilla för de fina du skrev. Älskar er mest.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: