2011-11-08
 10:44:14

LITE FÖRMIDDAGSTANKAR

Har precis just kommit in från den dagliga vagnpromenaden. Nova var tydligen ordentligt trött, hon somnade på stört och sov redan så tungt att hon snarkade när vi kom hem :)

Jag har egentligen inte alls tid att sitta här, borde passa på att plocka lite medans hon sover..
MEN.
Hur ska jag orka?!

Håller också på att planera lite julklappar, det är så jättesvårt tycker jag. Lite underlättar det att jag vet att vi far till sverige och handlar dom. Då har man iallafall lite större utbud på allt.
Men svårt är det i vilket fall.

Och till Nova håller jag på och funderar om vi ska köpa dockvagn eller inte? Är hon för liten? Docka vet jag att hon får.
Och nu har jag hittat en så fin röd och vit prickig brio dockvagn..
HM!


Pernilla

Alltså jag vet bara att man får fara dit och fylla på sina ballonger, tror inte man får köpa tuber :s



PUBLICERAT: 2011-11-08, 15:09:12 | URL: http://peernie.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: