2011-05-14
 20:57:35

VÅRAN DAG

Dagen började med en runda till stan med Nova och Mickan, vi var bland annat till kappahl och tjäna. På kappahl fick Nova ett set med kläder, och en solhatt som vi bytte till större storlek.
Jag kom hem med en overzise tshirt :)
Från tjäna kom vi hem med ett set till Novis, och ett par rosa byxor.

Från stan åkte vi vidare till farmorn och farfarn, där faster Ida var på besök :)
Vi var ut och tog lite kort på mitt älskade lilla hjärta bland alla vitsippor.
Och skruttan satt själv lååånga stunder, några gånger tappade hon balansen, men jag är imponerad.



När jag ser denhär bilden håller jag på att dö av all lycka.
Tänk att denhär lilla, härliga krabaten är min!




Mamman och Nova


Jag undrar vad Ida gjorde för grimaser jag, rolig såg hon ut iallafall :)


Plocka blommor :)


Fiiiiinast!


Mommo

Vilka fina bilder, jag vill jättegärna ha nån kopia. Mormors gullehjärta.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: