2011-05-11
 20:29:54

UPDATE OM VÅRT VARDAGLIGA LIV

Utöver listan kan jag ju också uppdatera er om annat vardagligt i mitt liv.
Just nu är det fullt upp med förberedelser inför examensprovet som ska göras på tisdag.
Jag håller just nu på som bäst och ritar yrkesritningar över frisyrerna jag ska klippa.
Fyfaaan, att göra yrkesritningar måste vara det absolut tråkigaste inom frisöryrket.

Annars rullar det på, full fart här hemma.
Nova lär sig nya saker varje dag - så det gäller att hänga med i svängarna.
Hon håller just nu på att prövar sin röst som bäst, så mitt i allt kan hon ge av världens illvrål - gullunge <3

Har inte så mycket mera att berätta för tillfället.
Jag försöker njuta varje sekund jag kan av Nova, för att på så sätt koppla bort skolan som just nu endast känns jobbig.
Kämpa, kämpa inte länge kvar nu.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: