2011-05-08
 09:49:57

MY FIRST MOTHERSDAY

Idag firar jag min första morsdag <3
Och det är helt oftattbart, att lilla jag är mamma.

Dagen har hittills varit helt underbar, och den kommer förhoppningsvis fortsätta så.

Här har vi just suttit och grinat ikapp (typ) till det nya programmet kvällen är din.
Jag blir så rörd när dom blir så glada, speciellt då det handlar om barn.
Tänk att en dag kanske det är våran lilla skrolla som får någon dröm uppfylld.

Och på tal om annat så gjorde Nova mig så stolt igår.
Länge, länge har vi väntat på att hon ska vända sig från rygg till mage..
Hon har varit på god väg måånga gånger, men aldrig gjort det fullt ut.
Men så igår, DÅ vände hon sig.
Och så stolt jag blev - min duktiga lilla älskling!
Jag blev så lycklig och gjorde så mycket spektakel av det hela, att stackars Nova blev jätterädd.
GULLEEE..

Nåväl, nu ska vi snart åka och fira tomas mamma på morsdagen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: