2011-05-12
 21:32:22

LÅNGLEDIG

Godkväll på er.
Här är det äntligen lugnt, efter en himla ovanlig nattning av skrållan. Hon ville inte somna, så vi har kämpat en stund men lyckades tillslut.
Så nu sover hon sött.

Ikväll har vi varit till Söderby för att pojkarna skulle se på hockey (okej, kanske jag också lite då)
Medans Nova tuttade ute i vagnen passade jag på att montera ihop svärmors bokhylla, snäll som jag är ;)
Och så blev det en hel del kaffedrickande.

Och vet ni vad, nu är jag ledig ända till måndag. Och det ska bli så himla jättejätteskönt.
Imorgon är det dock full fart men ändå.
Vi/jag ska bland annat;
  • möte kl. 10.00
  • handla mat (boooooring)
  • åka till stan och titta på lite sommarkläder till Nova, paraply till vagnen och kanske sovrumsgardiner
  • träffa Sanne
  • titta hockey.
Så, en fullspäckad dag lär det bli.

Och på lördag blir det svärföräldrarna igen, jag skulle så hoppas på fint väder (men har hört annat) för jag skulle vilja ta kort på Nova bland hela deras hav av vitsippor.

Nåväl, jag återkommer säkert något under helgen.
Ni får ha det så bra kära läsare.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: