2011-05-28
 22:11:34

IN MED 68:ORNA

Usch vilken ångest jag fick när jag städade ur Novas garderob nyss.
Jag tog bort alla 56 kläder och la in i princip alla 68:or..

När blev hon såhär stor? Hon kunde ju nyss ha sitt hello kitty set i strl. 50, och nu ska hon plötsligt ha 68 (eller 62 också då)
Tänk att hon på måndag blir 6 månader. Har jag varit mamma i ett halvår?!

Jag hänger inte med alls, jag vill trycka på paus en sväng nu.
Vill ha min bebis en stund till.
Eller ja, bebis är hon inte längre för nu har hon inte tid att bara pussas med mamma längre, nu har hon så mycket att upptäcka att hon inte hinner med mig på samma sätt.
Min beebis :(

Missförstå mig inte, klart jag älskar att se henne utvecklas. Men för varje steg hon utvecklas blir hon mindre och mindre bebis, jag kommer sakna bebistiden med Nova.
Världens mysigaste tid <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: