2011-03-09
 18:14:43

TUNGT!

Ooh, det är en trött Pernilla som skriver. Det tar på att gå fulla dagar, när man inte har gjort det sen i november.. ojoj.
Men imorgon är det iallafall torsdag, så då känns inte helgen så hemskt långt borta iallafall :)

Här hemma på dagarna är det full fart har jag förstått, Nova och pappan har hur kul som helst. Det känns skönt att veta att det går så bra, de är så duktiga!
Och vet ni vad?? Idag har Nova vänt sig från mage till rygg för första gången! Och jag är så stolt, duktiga lilla tjejen!
Och hon orkar nu också hålla upp sig på underarmarna ganska så länge!

Min lilla älsklingstjej <3 det är så tungt att fara varje morgon, och veta att idag kanske hon lär sig något nytt.. Men att jag inte får vara med och se det.. DET är jobbigt :/
Jag vill vara med första gången det händer, och få se det med egna ögon.
Och det värsta av allt är att denhär tiden kommer aldrig tillbaka, hon blir aldrig liten igen...
:(


Tänk när hon var såhär liten <3

Och redan såhär "stor" ...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: