2011-03-09
 18:19:34

SNYFT!

När jag ändå är inne på bebisar och grejer, så såg jag på en unge i minuten igår.
Och herregud, vilken känsla det var att se de som födde! Tårarna rann, och jag längtade tillbaka.

Tänk när man satt här hemma, måndag kväll den 29 november 2010.. Man hade ingen aning om vad som skulle hända, och vad man skulle få vara med om.
Så spännande det var!

Och fast man alltid har hört säga att "det går inte att beskriva känslan, det är så underbart att få barn!" så hade jag aldrig trott att något kunde vara SÅ underbart!
Det var en helt obeskrivlig natt. Den finaste natten i hela mitt liv.

Igår när programmet var över, blev jag och Tomas att prata lite om våran förlossning.. Han kom inte ihåg så mycket förutom när hon kom, och jag tror jag kommer ihåg rätt så mycket - men är inte säker..
Men iallafall, när vi satt där och pratade och tänkte tillbaka på natten. Då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna, ett sånt fint minne, som jag vad som än händer alltid kommer att dela med mina två hjärtan, något bara vi tre har varit med om.
ofattbart!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: