2011-03-07
 20:24:57

NU ÄR DET IGÅNG!

Hej på er!
Idag började jag alltså skolan, men blandade känslor. På ett vis känns det jätteskönt att det är igång, då är det ju liksom inte lika länge tills det är över :)
Så, nu tänker vi positivt och kör hårt fram till juni!

Har varit hos mamma hela kvällen, och är här ännu.. Därför blir uppdateringen lite som den blir. Lovar att bättra mig! Hihi
Ska snart börja åka hemmåt, skulle vilja att Nova ska få sova en stund till först bara.

Imorgon kommer det lite karonkamodeller till skolan, för er som inte vet så ska vi vara med på årets brudmässa :) göra uppsättningar på karonkatjejer och några brudar tror jag.
Trevligt trevligt.

Nej, nu ska jag vara lite social innan vi styr bilen hemmåt igen!

Carola; svar på din kommentar kommer imorgon (har inte din bloggadress när jag inte är hemma :)


Anonym

sv: jadu jag är en tjej från öviK:9dudÅ?



PUBLICERAT: 2011-03-07, 20:47:00 | URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Åsa - mamma till Tindra

Vi ville inte sätta pneumokock vaccinet åt henne för att det är så nytt och otestat och många har ångrat sig att de har gett det åt sina barn, så vi beslöt att vi inte sätter det åt henne...

Har ni gett?

Tycker det är väldigt svårt att besluta om vaccin och sånt, det är så tudelat allting som gäller det!



Kramar



PUBLICERAT: 2011-03-08, 08:01:24 | URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Anonym

Jättebra val att inte ge pneumokockvaccinet! Håller med "mamma till Tindra", det är alldeles för nytt och otestat och flera avråder från det. Det är från början godkänt och framtaget för större barn, så jag förstår inte varför det ska ges till så små. Tummen upp för folk som läser på innan man bara vaccinerar och tror på det bästa!


Johanna

skit i vad andra gör, man gör väl det man tycker att passar sitt eget barn. sköt ditt eget anonyma klagare!



väljer pernilla att lita på vad läkarna säger så låt henne.

skulle jag till exempel mata mitt barn med snor så är det också mitt val och ingen annan behöver bry sig ett skit.



PUBLICERAT: 2011-03-14, 14:06:54 | URL: http://jojoow.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: