2011-03-18
 21:05:55

BLOGGPAUS

Har för mycket annat att tänka på just nu, så bloggen kommer få vila ett tag.
Det är en period där det händer alldeles för mycket på samma gång i mitt liv..
Allting är bara ett virrvarr av massa tankar och måsten.

Lite av det jag kommer att syssla med under tiden;
- Göra uppsättningar till modevisningen på bröllop och fest mässan
- Yrkesprov i stil och form
- Ordna med jobb
- Gå på min första begravning
- Försöka ta det så lugnt som möjligt mellan alla dessa grejer, och få tid för att bara njuta av Nova och Tomas
- Förhoppningsvis hitta tid för att reda upp ordentligt här hemma
- Göra klart mina "ta igen" arbeten för min tid som mammaledig

Det kan hända att jag flikar in med en bild nu och då, men så mycket mer kommer det tyvärr inte bli.
Allt behöver lugna ner sig, så bloggar jag nog som vanligt igen sen.


Carola

Sköt om dig!! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: