2011-06-11
 23:09:34

AWESOME DAG

Vilken underbar dag vi har haft, lilla familjen <3

Jag började morgonen med att fara på jobb, där det var väldigt lugnt (vem vill klippa sig, när man kan ligga på stranden liksom?!)
Så det var mer än lugnt där.
Jag passade på att få min utväxt slingad iallafall - awesome.

När jag kom hem stod mina älsklingar redo för att åka ner till svärföräldrarna och lapa lite sol.
Sagt och gjort.
Solen gassade på deras altan, och det brände under fötterna när man gick där..
Nova placerade vi i badkaret i skuggan, behöver jag säga att hon älskade det ?!
Stackaren som lider så av denna värme, hon är klibbig precis hela tiden.

Vi stannade på middag där och sen lite kaffe också innan vi åkte hem igen.
Här hemma fortsatte vi prismärka lite saker som ska sättas på loppis nästa vecka.

Och som sista touch (vilket ord ) på kvällen gav jag mig ut på en 30 minuters intervallträning - duktigt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: