2011-06-12
 08:26:28

TIDIG MORGON

Godmorgon!

Här är vi vakna och pigga sen några timmar tillbaka.
Vi har hunnit reda upp hemmet lite, och dammsugit hela lägenheten.
Första tvättmaskinen för dagen är också i full gång.

På ett vis älskar jag att vakna tidigt, och som nu 09.24 vara klar med den vanliga städningen.
Men på ett annat sätt skriker min kropp efter en sovmorgon (iallafall till klockan 9).
Men jag gillar läget iallafall.

Jag har ju turen att få vakna upp bredvid dom två finaste människorna i hela världen :) så varför klaga ?!



Mamma/Mommo

Men vilken söt bild...håller i pappas finger.


Pamela

Är ganska skönt att komma sig upp ganska tidigt ibland. Jag dammsög oxå klockan 9 imorse, men det var bara för att det var mer svalt då... =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: