2011-06-24
 10:37:33

SJUK TÖS!

Oj vilken natt vi har haft, vi är så bortskämda med perfekta nätter att tanken att det kunde vara så mycket värre aldrig har slagit oss.
Men i natt fick vi veta hur det kan vara..

Nova somnade vid 21, sov till 23.30 sen var det kört.. Hon vaknade upp och var så snorig och snörvlig, hon ville inte ens ha nappen (som hon alltid annars vill ha när hon är trött) för då fick hon inte luft ordentligt..
Vi gav henne lite koksaltsdroppar och försökte få henne att somna om.
Men det gick inte, hon var så ledsen och hysterisk... Hemskt att se min lilla tjej vara så ledsen..

Efter lite funderande gav vi henne en dos flytande panadol och tänkte att det skulle hjälpa.
Vi försökte även få i henne lite mat, men det vägrade hon.. Majsbågar fick vi iallafall i henne tillslut.
Så skulle vi försöka natta henne då, stört omöjligt. Hon blev helt galen när vi la ner henne i sängen... :(
Det enda som funkade var att hon låg på mig, där somnade hon men vaknade så fort jag försökte smyga ner henne i sängen...

01.45 somnade hon av ren utmattning, då hade hon i princip skrikit konstant sen hon vaknade..
Fyyy.

vid 6 vaknade hon och fick frukost, jag gick och vilade med henne på soffan där vi somnade och sov till 9.30
och bredvid mig vaknade en glad och gullig tös upp.
Hon är nog väldigt snorig ännu, men någon feber tror jag inte hon har.

Så vi hoppas hon kryar på sig fort.. Ogillar verkligen att se henne behöva ha tokigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: