2011-06-03
 21:14:34

FÖR JAG HAR TAGIT EXAMEN!

FINALLY! jag är numera utbildad frisör, och det känns helt jävla underbart att ha det gjort!
Examensdagen var hur bra som helst.. Vi (Jag och Peter - tomas bror som också tog examen) hade gemensamt examenskaffe innan vi båda drog vidare på middag med våra klasser.
Middagen var helt underbar, massa skratt och massa tårar.
Kvällen fortsatte på arken.
Och dagen efter var jag skittrött - men kul har jag haft :)


Här har vi just fått våra mössor och betyg :)


Stolta jag med mitt hjärta på armen!


Världens finaste människor <3

Nyutbildad frisör :D


Jag och Johanna :)

Jag har massor med bilder, så jag kanske laddar upp lite nu och då.

Imorgon ska jag jobba min första dag som färdig frisör. Och efter jobbet ska vi fira Pamela, som har fyllt år :) Vart vi ska och vad vi ska göra får jag berätta sen.
Hon vet nämligen inte om vart vi ska och jag tror hon brukar läsa här.. Så jag får inte avslöja för mycket.

Vi hörs imorgon när jag kommit hem!


Carola

GRATTIS! :) Vad fina ni var allihopa!


Åsa - mamma till Tindra

Stort Grattis :)



PUBLICERAT: 2011-06-05, 20:58:18 | URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: