2011-07-04
 12:58:22

CARENA LIEBACK LUX

Igår klickade jag hem en ny vagn till Nova.. Vi tycker båda det börjar bli lite onödigt att släpa den "stora" vagnen varje gång vi ska någonstans (vilket blir ganska ofta).
Så vi var ute efter en paraplykärra med suflett och liggläge.

Eftersom vi har varit så nöjda med våran andra vagn ville jag gärna ha en i samma märke, och det hittade jag :)
Det jag tycker är bra är att om det är lite kyligare väder ute, så passar mjukliften vi köpte till den andra i den här också - perfekt.
Och om jag inte har förstått fel får man med ett fotsack också.

3 veckors leveranstid var det, så vi får vänta ett tag.
Men ett riktigt kap tycker jag, den var på nedsatt pris så vi betalar 89€ för den.
Det är inte dyrt för en vagn tycker jag.

Sen får vi se om vi gillar den när den kommer.. Det är ju lite svårt när man inte har provkört.


Pernilla

Oooh den har vi också fast i brunt. Skitsnygga och behändiga! :)



PUBLICERAT: 2011-07-19, 11:10:44 | URL: http://peernie.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: