2011-01-05
 12:46:25

SKOLARBETE

Oj vilken skillnad det är på Nova idag, helt annan bebis :)
Nu ligger hon och sover sin vanliga lur som hon brukar.
<3

Jag sitter och gör lite skolgrejer, känner mig rätt duktig faktiskt!
Det ska inte lämnas in förräns nästa torsdag, men jag vill ha det klart så jag slipper stressa med det!
Jag känner mig egentligen totalt omotiverad till skolan, men jag måste kämpa mig igenom de här få månaderna som är kvar, när det är färdigt kommer jag känna mig så otroligt duktig och stolt över mig själv.
Det ska bannemig gå!

Tomas har stuckit iväg ner till Peter för att träna lite, så jag är ensam hemma med Novisen.
Hur mojsigt som helst.

Det blev ingen tripp till hans föräldrar igår, så jag tror att jag tänker packa ner Nova ikväll och fara ner en stund. Det var trots allt senast på julafton de träffade henne, så nog börjar det bli dags :)

Imorgon när det är röd dag, ska jag och Nova åka till mamma och sociala en sväng.
Jag hoppas även att matbutikerna har öppet, så kan jag passa på att handla på samma gång.

Nu kallar skolarbetet.
Tjing!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: